شهر دانلود

دانلود جدید ترین نرم افزار های روز دنیا-اندروید -کامپیوتر - فیلم وسریال -اهنگ

شهر دانلود

دانلود جدید ترین نرم افزار های روز دنیا-اندروید -کامپیوتر - فیلم وسریال -اهنگ

سلام به دانلود سیتی خوش امدید
دراینجا می توانید جدیدترین نرم افزارهای روز دنیارا با لینک مستقیم دانلود کنید
با امکان جست وجو در بین مطالب
------------------------------------------

لطفا" کلمه یا عبارت مورد نظر را در قسمت جست وجو وارد کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۲۲ آذر ۹۴، ۱۱:۰۵ - Javad
    Good

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

بازی اتومبیل رانی Drag Racing V1.6.29 برای اندروید

بازی Drag Racing یک بازی ماشین‌سواری سه‌بعدی و جذاب است که در آن قابلیت‌های متنوعی وجود دارد. در این بازی بیشتر از ۲۰ نوع ماشین وجود دارد که می‌توان هر خودرو را ارتقا داد. وظیفه اصلی شما در بازی Drag Racing با تعویض دنده در زمان مناسب حریف خود را شکست دهید. بازی Drag Racing از گرافیک مناسبی برخوردار است و شما می‌توانید سطح گرافیک آن را بسته به قدرت موبایل خود تغییر دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Drag%20Racing%20V1.6.29 بازی اتومبیل رانی Drag Racing V1.6.29 مخصوص اندروید

 

    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۷
hamedd1173
شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

بازی اکشن هوایی Sine Mora v1.31 برای اندروید

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality برای اندروید است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sine Mora v1.31 بازی اکشن هوایی Sine Mora v1.31 مخصوص اندروید


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۲:۲۶
hamedd1173

در بازی Perfect Shift می توانید با رقبای خود در سراسر دنیا رقابت کرده و در محیطی سه بعدی مسابقات مهیج و آنلاین بازی را طی کنید. چالش های بازی در حد سختی طراحی شده اند و شما می بایست با گذر از خیابان های پر ترافیک و مناطق سنعتی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. می تواند با طی مراحل بیشتر اتومبیل خود را ارتقا داده و ابزارهای جدیدی برای آن بخرید.
در نسخه جدید این بازی شاهد صدای بهتر و رساتر هستیم و همچنین روشنایی بازی بهبود خوبی داشته است. محیط های شهر واقعی تر شده و مناطق سه بعدی هستند. بیش از ۲۵ اتومبیل جدید نیز به بازی اضافه شده است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Perfect Shift cover %28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای مسابقات اتومبیل رانی Perfect Shift v1.0.1.7277 برای اندروید

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۵۰
hamedd1173
جمعه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ب.ظ

دانلود بازی فیفا ۱۵ FIFA 15 Ultimate Team v1.4.4 -اندروید

FIFA 15 Ultimate Team v1.4.4 آخرین نسخه از بازی محبوب فیفا ۱۵ برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما در این بیش از ۵۰۰ تیم مختلف از سراسر جهان خواهید داشت که در قالب ۳۰ لیگ معتبر به رقابت می پردازند. اگر دوست دارید رویای فوتبالیست شدن خود را به واقعیت تبدیل کنید و حتی مدیریت یک باشگاه فوتبال را برعهده بگیرید این بازی را حتما دانلود کنید.
بازی از گرافیک فوق العاده بالایی بهره می برد و بازیکنان با فیس واقعی و ویژگی های منحصربفرد نیز دیده می شوند. در حالت شبیه سازی بازی می توانید مهارت های خود را آزموده و سریعا تیم خود را برای شرکت در مسابقات آماده کنید. هم اکنون می توانید این بازی را به طور مستقیم به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

FIFA 15 %28Downloadha.com%29 دانلود بازی فیفا 15 FIFA 15 Ultimate Team v1.4.4 برای اندروید

 

 

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۴۷
hamedd1173
سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ب.ظ

بازی سونیک Sonic The Hedgehog 2 v3.1.5 برای اندروید

Sonic The Hedgehog یکی از محبوبترین بازی های Sega می باشد که در ادامه ی قسمت اول ساخته شده است و کیفیت آن نیز HD می باشد .سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Sonic The Hedgehog 2 V3.1.5 بازی سونیک Sonic The Hedgehog 2 v3.1.5 مخصوص اندروید

 

       

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۴
hamedd1173
سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ب.ظ

بازی دونده Rayman Fiesta Run v1.2.5 برای اندروید

اگر اهل بازی‌ روی موبایل باشید احتمالاً بازی زیبای Rayman Jungle Run را می‌شناسید. این بازی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و توانست در همان سال به یکی از بهترین بازی‌های موبایل تبدیل شود حالا دوباره با نسخه‌ی Fiesta Run آمده تا تجربه‌ای جدید از این بازی را در اختیار شما قرار دهد. این بازی نیز همانند نسخه‌ی قبلی امتیازات بالایی را از سایت‌های نقد بازی دریافت کرده است. در بازی بیش از ۷۵ مرحله برای شما قرار داده شده است و همچنین Rayman قابلیت‌های جدیدتری مثل شنا کردن یا جمع کردن خود را دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Rayman%20Fiesta%20Run%20v1.2.5 بازی دونده Rayman Fiesta Run v1.2.5 مخصوص اندروید

 

      

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۰:۲۳
hamedd1173